söndag 7 oktober 2012

MH i Enköping.
















Idag bar det iväg till Enköping för MH beskrivning. Jag hade 4 hundar från min uppfödning anmälda. Tyvärr glömde en deltagare att ta med stamtavlan så dom fick ej deltaga!! Jag ska leta upp ett nytt testdatum till dem. Deltagande hundar var Giwido's Eldsjäl Giwido's Eldstorm Giwido's Ghost Rider.. Jag är mkt nöjd med hundarnas prestationer idag kunde ha önskat mera mod på vissa vid spöken samt dumpe. Inga kvarstående rädslor sam att alla 3 fick 1:a på skotten. Tack till alla underbara ägare för att ni ställde upp för mig & min kennel idag ni var superduktiga!! Tyvärr fick jag bara med mig kameran till en av mina hundar. Impreza'a Hugo Boss är den svarta killen. Hugo är son till Giwido's Amazing Black Mamba. Hugo gjorde ett fint MH underbar vid skotten =) Vem fan är det som skjuter grrrr.... Jag vill även tacka Team Nilsson som gjorde detta möjligt vi återkommer med flera hundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar