måndag 1 oktober 2012

Eckerö......
















I lördags tog jag Nitro & Iza med mig över till Eckerö. Vi inkvarterade oss på ett vandrarhem i Mariehamn. Jag måste erkänna att d var väldans trist utan resesällskap men det gick ändå. Söndagen vistades vi i Eckeröhallen för utställning. Till min förvåning så blev Giwido's Damn It's A Quatilas BIR med Cert & Cacib å vi knep även BIG-4 placering!!! Lyckan var ju total vill jag lova. Jag höll på att missa gruppfinalen då jag tog hundarna på 1,5 timmes prommis. Vilken tur jag kom tillbaka med 30 minuters marginal. Iza gick det inte lika bra för. Vi var 3 tikar i championklassen & Iza kom 3:a. Jag vill tacka alla runt ringside som grattade oss det värmde enormt Jag vill tacka Eva Folkeson på Knl Softpower's som fotade oss med mobilen jätte fina bilder. Ida Nitros ägare blev givetvis överväldigad. Tack Ida att jag fick ta med & visa honom.

1 kommentar:

  1. Jättegrattis !!! Till Bir & Big 4a
    på Eckerö !

    Eva & Leif
    http://softpowersstaffar.blogspot.se/

    SvaraRadera