fredag 4 maj 2012

Rtg bilder mm....







Idag röntgade jag Giwido's Ghost Rider på Bollmora Veterinärklinik. Jag slet som ett djur för att få en bra HD bild. Ja vad ska man säga om dessa muskelhundar inte det lättaste. Ja bilden blev inte 100 då han tippar lite till höger samt att jag inte fick in högerbenet ordentligt låren tar ju emot!!! Ja nu har jag mailat bilderna till SKK sen  är det upp till dem. Jag håller ju givetvis tummarna för sämst B samt Ua på ED.

Glatt överraskad blev jag vid hemkomst. Jag hade fått ett mkt efterlängtat paket!!! Dessa underbara smycken är tillverkade av Annelie Cederlöf på Knl Goldstandard. Tausen tack Annelie dessa kommer jag kunna glassa i på utsällningar & andra trevligheter du är bäst!!! Trevlig helg till er alla där ute....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar